חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

סדנת בישול מקצועית ברומא בעקבות אמנות הבישול האיטלקי הבריא

Powered by GetYourGuide

אם חלמתם אי פעם להכיר מקרוב את רזי הבישול האיטלקי הבריא והאותנטי – ברומא מחכה לכם חוויה יוצאת דופן, סדנת בישול ייחודית במרכז העיר שתעניק לכם לא רק ידע קולינרי אלא גם חיבור לתרבות המקומית. הסדנה נמשכת כחמש שעות, והיא מיועדת לחובבי אוכל וסקרנים שרוצים לגלות את נפלאות המטבח האיטלקי הבריא באמצעות מרכיבים טריים שמגיעים ישירות מהחקלאים המקומיים.

מה מצפה לכם בסדנה?

הסדנה מתחילה בהיכרות קצרה עם המרכיבים המרכזיים של הבישול האיטלקי הבריא ועם עקרונות הבריאות התזונתית שעליהם מושתתים מתכונים איטלקיים רבים. עם קבלת הדרכה צמודה ממדריכים מנוסים, תתנסו באופן מעשי בהכנת מנות איטלקיות אותנטיות – ממנות פתיחה קלילות ועד למנות עיקריות וסיום טעים במנה אחרונה. כל אחד מהמשתתפים בסדנה יכין את המנות בעצמו, כך שתוכלו לחוות את תהליך הבישול כולו בצורה מעשית, תוך שימוש במרכיבים איכותיים ובריאים.

במהלך הסדנה יוקדש זמן לטעימות משותפות – זמן מושלם להתחבר לאוכל שהכנתם ולטעמים העמוקים והעשירים של המטבח המקומי.

Powered by GetYourGuide

למי הסדנה מתאימה?

הסדנה פתוחה לכל מי שאוהב אוכל, אך מתאימה במיוחד לבשלנים ביתיים שמעוניינים לשדרג את כישוריהם וללמוד את רזי המטבח האיטלקי הבריא. היא מהווה חוויה אידיאלית לאוהבי אוכל שמבקשים לחקור את העולם הקולינרי באופן מודע יותר מבחינת תזונה ובריאות. יתרון נוסף של הסדנה הוא שהיא מתנהלת בקבוצות קטנות (עד 10 משתתפים בלבד), כך שתוכלו ליהנות מתשומת לב אישית ולשאול את כל השאלות.

מה להביא איתכם לסדנה?

כדי להבטיח נוחות מלאה במהלך הסדנה, כדאי להביא נעלי הליכה נוחות וביגוד נעים. ניתן גם להביא בקבוק מים רב-פעמי, כך שתוכלו לשתות בזמן שאתם נהנים מהחוויה הקולינרית.

פרטים נוספים שכדאי לדעת

  • שפות הסדנה: הסדנה מתקיימת בשתי שפות – איטלקית ואנגלית, כך שתוכלו לקחת חלק ולהבין את כל המתרחש גם אם אינכם דוברים איטלקית.
  • מדיניות ביטולים גמישה: הסדנה מציעה אפשרות לביטול חינם עד 24 שעות מראש, מה שמאפשר גמישות מרבית.
  • סדנה סוף שבוע: הסדנאות מתקיימות בעיקר בסופי שבוע, כך שתוכלו לשלב אותן בקלות במסגרת טיול בעיר.

למה כדאי להשתתף בסדנה?

השתתפות בסדנה היא דרך מושלמת לגלות את הקסם האמיתי של הבישול האיטלקי – המטבח הבריא, האותנטי והמבוסס על עקרונות התזונה המסורתית. תוכלו לקחת את מה שלמדתם אתכם הביתה ולהכין ארוחות איטלקיות קלילות ומזינות גם במטבח שלכם.

Powered by GetYourGuide
5/5 - (1 vote)

לקבלת ייעוץ בתכנון החופשה ברומא ללא עלות השאירו פרטים👇

לחזור למשהו ספציפי?

Facebook
WhatsApp
Email
Print

לקבלת ייעוץ בתכנון החופשה ברומא ללא עלות השאירו פרטים👇

חוויה ברומא מתחילה כאן

error: Content is protected !!